Civil Engineering

ENG Alizadeh

Civil Engineering

ENG Alizadeh

جزوه درسی محاسبات فنی 1

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

جزوه درسی محاسبات فنی1 مختص گروه کاردانی عمران و معماری که خودم با همکاری جناب آقای دکتر جیلانی تهیه کردم. در این جزوه سعی کردم تمامی مطالب واضح و قابل فهم باشد امیدوارم از آن بهترین استفاده را ببرید.
جهت دانلود کلیک کنید.(بخش آموزش)

 

 

۹۴/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی علیزاده

نظرات  (۱)

با سلام. سایت طراحی و تحلیل. جزوه طراحی موتورهای پیستونی با افراد مدیر دارای تحصیلات عالی. موفق باشید. از جزوه محاسبات فنی استفاده کردم.
پاسخ:
با سلام ممنون از حسن نظر شما به زودی زود سایت اینجانب راه اندازی میشود و امیدوارم از نظرات شما دوستان بتوانم استفاده کنم و آدرس آن در وبلاگم قرار خواهد گرفت یا دامنه وبلاگ با سایت یکی خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی