Civil Engineering

ENG Alizadeh

Civil Engineering

ENG Alizadeh

دانلود نشریه ۵۵ در خدمت شما هستیم در این نسخه که تجدید نظر دوم آن میباشد بهره گیری از ضوابط، معیارها و استانداردهای فنی در تمامی مراحل طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری طرحهای عمرانی با رویکرد کاهش هزینه و زمان و ارتقای کیفیت، از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و در نظام فنی اجرایی کشور، مورد تأکید جدی قرار گرفته است.
به منظور ایجاد هماهنگی و « مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمان ی » نشریه حاضر با عنوان یکنواختی در دستورالعملهای اجرای ی کارهای ساختمانی کشور و همچنین رعایت اصول، روشها و فنون اجرایی متناسب با امکانات موجود و سازگار با شرایط و مقتضیات اقلیمی کشور، تهیه و تدوین گردیده است.
به هنگام و روزآمد نمودن نشریات و استانداردهای فنی، با توجه به فناوریهای جدید و نوآوریهای صنعتی، در مقا طع زمانی مختلف، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز در راستای وظایف و مسئولیت های قانونی و به منظور هماهنگی و همگامی با فناوریهای جدید و تکمیل این مجموعه، اقدام به بازنگری و تجدیدنظر در این نشریه نموده است.

 بازنگری و تکمیل مطالب بالاخص در فصول دوم “مصالح ساختمانی”، پنجم “بتن و بتن آرمه”و درج استانداردهای مرتبط جدید در تمام متن و ویرایش فنی کل مجموعه از اهم مواردی است که در نسخه حاضر انجام شده است.
به منظور کاربردی تر نمودن نشریه حاضر و استفاده سریع و آسان از مطالب مندرج در آن، دفتر تدوین ضوابط و معیارهای فنی، نسخه الکترونیکی این مجموعه را نیز در قالب لوح فشرده تهیه نموده است . این نسخه دارای قابلیتهای ویژه ای در جستجوی واژه، نمایش مناسب مطالب، امکان ارسال آن به چاپگر و … می باشد.

منبع: http://icivil.ir

جهت دانلود کلیک نمایید.

۹۴/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
موسی علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی